۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند   

هشدار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برابر وضعیت تکان دهنده روستاهای این شهرستان

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت در جلسه اضطراری ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، در برابر وضعیت تکان دهنده روستاهای شهرستان در مواجهه با ویروس کرونا و ایجاد موج چهارم هشدار جدی داد.
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت، این جلسه با توجه به افزایش انتشار بیماری در روستاهای جمال آباد، هنگوییه، جمیل آباد، خبر و دشتاب به طور اضطراری و با حضور اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی، پنجم اسفند ماه در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

دکتر سلطانی هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع و استفاده از همیاران سلامت دانش آموزی، بسیج و NJO ها و سایر نهادها را ضروری برشمرد و گفت: با توجه به این که ویروس کرونای انگلیسی در شهر مجاور وضعیت شهرستان را تهدید می کند اعمال محدودیت ها وتست گیری از مسافرانی که وارد بافت می شوند ضرورت دارد.

دبیر ستاد کرونای شهرستان ادامه داد: موج اول بیماری در شهرستان با توجه به عملکرد دقیق و رعایت پروتکل های بهداشتی و حساسیت بالای مردم وضعیت شهرستان، برخلاف سایر شهرهای بزرگ به راحتی عبور داد و در ادامه این وضعیت با عادی انگاری، گرفتار موج های دوم و سوم شدیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و وضعیت شکننده بیماری در شهرستان و همچنین وضعیت تکان دهنده برخی از روستاها، همت بلند و همکاری همه جانبه ارگان ها ومردم را همانند موج اول طبیده واز اولویت های اصلی این ایام بشمار می رود.

گفتنی است این برنامه به طور مستقیم از شبکه شاد پخش شد.

 

pic004.jpg
pic003_1.jpg