۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱ مهر  

نشست مسئولان با اصحاب رسانه در کلینیک خیریه دکتر نوحی شهرستان بافت

نشست مسئولان شهرستان بافت با اصحاب رسانه با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رییس اداره ورزش جوانان و جمعی از کارشناسان بیمارستان و مرکز بهداشت، 28 شهریور ماه در محل کلینیک خیریه دکتر نوحی برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت، مدیر شبکه بهداشت و درمان در این جلسه گفت: با هماهنگی های انجام شده توسط مسئولین با اصحاب رسانه، در بخش های مختلف عرصه درمان بویژه پیشگیری و انجام واکسیناسیون کرونا سرعت بسیار خوبی داشته و با عزم و اراده و همدلی و هماهنگی میان مسئولین و اصحاب رسانه دستاوردهای خوبی را داشته ایم .

دکتر احسان سلطانی نژاد ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و ازدحام مراجعین به کلینیک بیمارستان که می تواند سبب تاخیر در خدمات درمانی شود از زمان فعال شدن کلینیک دکتر نوحی و پوشش جمعیت شهرستان های رابر، بافت ارزوئیه، میزان مراجعه 50 درصد افزایش یافته است.

وی به منظور گسترش ارتقائ خدمات این کلینیک با توجه به تعداد پزشکان متخصص، بر استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در شهرستان تاکید کرد و گفت: اهمیت بیش از پیش کلینیک خیریه دکتر نوحی در ارتقائ سلامت جسمی و تمرکز بر بهبود کیفیت و خدمات این کلینیک با دستگاه ها و تجهیزات موجود به عنوان یک مزیت منحصر به فرد بوده که در راستای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فعال است.

دکتر احسان سلطانی نژاد، در این جلسه از راه اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان بافت خبر داد.

زنداقطایی فرماندار نیز ضمن قدردانی از مجموعه بهداشت و درمان، بویژه کارکنان کلینیک دکتر نوحی، بر نقش اصحاب رسانه و اطلاع رسانی به موقع و فعالیت های بخش درمان و بهداشت تاکید کرد.