-
ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف بیمارستان
-
ارتباط مستمر با مسئولان بیمارستان جهت رفع مشکلات
-
گزارش دهی به مدیریت ارشد سازمان درباره عملکرد سیستم مدیریت کیفیت وهرگونه نیاز برای بهبود
-
استقرار واجرای استانداردهای اعتبار بخشی وخودارزیابی بیمارستان
-
بهبود کیفیت وارتقای ایمنی ورضایت بیمار با مشارکت مدیران ارشد بیمارستان
-
کنترل کیفیت خدمات
-
بررسی رضایتمندی ارباب رجوع
-
پایش فرمهای نظر سنجی
-
نظارت بر تشکیل منظم ومستمر کمیته های بیمارستان وعضو ثابت تمام کمیته ها وپایش مستمر انها جهت اجرای مصوبات توسط مسئولین مربوطه
-
نظارت مستمر بر تشکیل جلسات تیم مدیریت اجرایی وستاد تحول سلامت جهت مدیریت کنترل وکاهش هزینه هاوافزایش درآمد
-
شناسایی چالشها ومشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه های بهبود کیفیت
-
پایش برنامه بهبود کیفیت با دریافت مشکلات شناسایی شده و نقاط قابل بهبود از طرف مسئول واحدها
-
تدوین فرآیندهای اصلی بیمارستان در تیم مدیریت اجرایی
-
ارائه نتایج کلیه پایشها به تیم مدیریت اجرایی جهت تصمیم گیری و اقدام اصلاحی
-
دریافت ، نظارت وپایش برنامه عملیاتی واحدهای مختلف وارائه برنامه به تیم مدیریت اجرایی جهت تایید واجرا
-
تدوین وپایش شاخصهای عملکردی وفرایندهای بیمارستان وارائه به تیم مدیریت اجرایی جهت تصمیم گیریها
-
تهیه برنامه استراتژیک بیمارستان با مشارکت مدیران ارشد .