۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير   تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۱ شنبه ۲۷ فروردين    تعداد بازدید : 4742

فرشته عسکرعباسی

مسئول امور مالی

  

شماره تماس: 03442427457                                                                                  

 

 
 

 

شرح وظایف:

  • تهیه و تدوین صورتهای مالی واحد و نظارت مستمر بر عملیات امور مالی تطبیق کلیه پرداختها

  • با قوانین وآئین نامه ومقررات حالم بر دانشگاه وارسال به موقع صورتهای مالی وسایر گزارشات مدیریتی مورد لزوم به امور مالی

  • هماهنگی در اجرای قوانین ومقررات حالم بر عملیات مالی وحفظ حراست از اسناد ودفاتر مالی

  • پیگیری ونظارت مستمر بر صحت وصول به موقع در آمدها ی واحد

  • حفظ وشناسائی وهم چنین نگهداری حساب اموال – ماشین آلات – تجهیزات- وسایر دارییهای واحد

  • کنترل امضاء اسناد مالی واوراق تعهد آور بر اساس تفویض اختیارات ریاست محترم دانشگاه

  • اجرای کد ینگ وسر فصلهای اعلام شده توسط مدیریت امور مالی دانشگاه

  • اجرای عملیات مالی وتامین اعتبار کلیه پرداختها در چهار چوب بودجه ابلاغی تخصیصی

  • گزارش کتبی به امور مالی در مورد تشخیص پرداخت وجه خلاف قبل از پرداخت

  • واگذاری تنخواه گردان به مامورین خرید

  • نظارت بر اجرای امور محوله به امور مالی وامین اموال

  • مراقبت از پرداخت حقوق ومزایا- اضافه کار – ماموریت – کارانه – پاداشها – حق الزحمه و۰۰

  • امضاء اسناد ماالی و چک بانکی

  • پیگیری درآمدهای ارسالی و وصولی از سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد.

  • نظارت و کنترل درآمدهای نقدی و غیرنقدی واحدهای تابعه.

  • تهیه مواد و لوازم و اقلام مصرفی و غیرمصرفی واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات و منابع موجود.

  • ایجاد اسناد هزینه ای مطابق با خریدهای انجام شده بر اساس اعتبارات و منابع موجود.

  • حسابرسی اسناد هزینه.

  • پرداخت حقوق و مزایای پرسنل.

  • ایجاد دفاتر کل، روزنامه و …. و ثبت اسناد هزینه های پرداخت شده.

  • بایگانی اسناد هزینه مالی و پرونده های مالی پرسنل. ‌

  • پیگیری درآمدهای ارسالی و وصولی از سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد.

  • نظارت و کنترل درآمدهای نقدی و غیرنقدی واحدهای تابعه.

  • تهیه مواد و لوازم و اقلام مصرفی و غیرمصرفی واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات و منابع موجود.

  • ایجاد اسناد هزینه ای مطابق با خریدهای انجام شده بر اساس اعتبارات و منابع موجود.

  • حسابرسی اسناد هزینه.

  • پرداخت حقوق و مزایای پرسنل.

  • ایجاد دفاتر کل، روزنامه و …. و ثبت اسناد هزینه های پرداخت شده.

  • بایگانی اسناد هزینه مالی و پرونده های مالی پرسنل. ‌

نظر شما :
captcha